Klassträff 2011



I lördags var jag på Manillaskolan, min gamla skolan som jag gick under de 10 år.

Först på morgonen åkte jag och Daisy till stan och träffades några i min gamla klass och åkte buss men det var kaos eftersom det var Stockholm Marahton (stavas fel) då bussar är avstängda men tur att vi tog spårvagn istället till Djurgården och gick till Manillaskolan. Träffades först våra gamla lärare Olle, Åsa, Liz och Eva. Kramade och kramade och gick in i matsalen och fikade. Det var jättehärligt att se mina gamla klass igen, tänk att det är 10 år sedan vi slutade på Manillaskolan.. Herregud..

Lärare visade oss runt i skolan, olika klassrum som massor minnen dyker upp.. Massor gott av skratt :) Sen tog vi gruppfotot i kyrksalen i skolan. Våra gamla tekniklärare Anders tog bilderna, han är speciell man som ger oss att börja skratta.. Ni som vet vem han är förstår varför.. Haha..

Vi är 17 st som kom, det saknas 4 st..

Efteråt gick vi tillbaka till Djurgården och tog spårvagn tillbaka till stan och vi gick till Fridays och vi åt där. Daisy var lugn hela tiden och vi pratade och njöt av maten. När vi var klara gick vi ut och disktureras vad vi ska göra.. Några gick hem och byter om kläder för festen på kvällen.. Vi övriga gick till dukis, ungdomgård för döva typ. Sociala och umgick tills jag och Daisy måste åka hem. Resan hem gick bra, Daisy var vaken hela vägen hem sen slocknar hon fort i sängen :)

Jag har haft riktig toppen dag, det är SÅ härlig att umgås med min gamla klass. Vi måste ordna igen sån träff om 10 år... MÅSTE!!

Tack för kvällen ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härlig gruppbild! Det känns som vi fortf går i skolan :D:D:D Tack för sist du med :) kramar

2011-05-30 @ 09:37:18
URL: http://matildamilda.blogspot.com
Postat av: selin

Verkar som ni haft det skoj! Som sagt, trist jag ej kunde komma! Men om 10 år så... får väl se till att inte vara på smällen innan då, om jag skaffar fler barn förstås, hahah :D Puss

2011-05-30 @ 15:26:57
URL: http://lukenda.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Tjaa.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar.. Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Kram Gabriel..

2011-06-02 @ 13:12:04
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack för senast! Var verkligen jättemysigt! :) Skrattar över gruppfotot här, ser ju ut precis som vanligt! Vi ser precis likadana ut som på gamla skolfoton... Till nästa 10-årsträff, undrar hur vi ser ut då?

Stötte ihop med mattias bara några dagar efter. Inte sett honom på 10 år. Lustigt.

Kram på er!

2011-06-09 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0