♥ Daisy ♥

Oh ja, jag har inte bloggat på ett tag.. Tar bloggpaus ibland när jag vill ha annat för mig men idag är jag sugen att skriva lite.. Jag har fått ny mobil Samsung Galaxy S2 då har jag haft tagit många fina bilderna på Daisy så här inlägget handlar bara om henne, jag kommer skriva om Devin och morsdag efter här.





Bilderna tog jag med min mobil.. Läckert va?

Daisy har utvecklat mycket, hon har börjat äta mer och oftare - stackars mina tuttar som nästan expolerar bort :) Hon har upptäckt sina fötter och kämpar att få tag i dem, härligt att se. Hon jollrar högt och har börjat skratta och hon är en lyxbebis, hon gillar att vara hos mina vänner och är alltid glad. Hon tycker om att titta runt med sina stora ögon, höjer sina ögonbryn väldigt högt.

Visar er film som hon försöker fånga sina fötter imorse, min lilla flicka!


Kommentarer
Postat av: becca

snygga bilder!

2011-05-29 @ 17:49:35
URL: http://shjetan.blogg.se/
Postat av: Älvan

den första bilden , underbar!

2011-05-30 @ 02:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0