BVC - 2011-06-21



Det gick jättebra hos bvc igår, vi gick dit efter vi har lämnat Devin på dagis. Daisy sov gott i vagnen medan jag och Gun pratar om olika saker, pratade om smakportioner. Jag vill ha mer info, jag har glömt en del sedan när Devin började med smakportioner och det har gått mindre 3 år sedan så kanske det har ändrat nåt annat. Det känns skönt att prata och få veta mer info.. Börjar nog med gröt nu i helgen så att David ska också få vara med och se på Daisy när hon ska smaka för första gången.. Massor bilder och film ska det komma.

Hon väger 6420 gram (+490) och är 64,5 cm (+3,5 cm) och huvudet är 41 cm (+1,3 cm)

Det har gått fint! :)

Jag pratade med Gun om barnens utveckling, roligt att Devin och Daisy utvecklas mycket olikt.. Jag berättade att Daisy drar sig själv upp när jag håller om hennes händer, Gun sa att det är tidigt i ålder och kanske Daisy börjar gå tidigt. Vi får väl se :) Daisy har sina händer i munnen jämt och ofta, kanske tand på g? Vet ej :)

Daisy ska döpas nu på söndag här i Hörby kyrkan..


Kommentarer
Postat av: Martina

låter ju bra! Ja kanske är hon tidigare än Devin. Alla barn är så hemskt olika, kanske går Daisy först innan Bianca :) Bianca är mycket lugn och lat :D

2011-06-22 @ 11:28:23
URL: http://wifemarran.blogg.se/
Postat av: Sarah

Såå mysigt! Duktig Daisy är =)



Samma med Eliza som är rätt snabb i utvecklingen om man jämför med Linus :P



Kul att ni ska döpa henne på söndag ;) Hoppas det går bra :D Själv ska vi döpa Eliza i Härnösand =) Hoppas den 12 Aug =)Då är Eliza typ 4 månader och 1 vecka gammal :)

Hem till Fbg 14 aug.(då har vi varit i Hsand i totalt 3 veckor)



Lycka till på dopet och GLAD MIDSOMMAR! <3

Kramar från oss 4 =)

Därför passar vi på att ha dop däruppe =)



2011-06-22 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0