Gott och blandat



Daisy har börjat med lite gröt, jag vet inte precis om hon gillar det. Men nu har vi bytt till potatispuré idag, den är hemgjord potatispuré och lite smör och min bröstmjölk. Hon reagerade inget speciellt med maten men lite busig och pruttar med munnen men hon lyckas "tugga" och svälja ialf. Det brukar ta lite tid när de visar mer intresserad och gapar efter maten, för Devin gick det snabbare men jag ger inte flera tesked till Daisy eftersom hon har inte visat så mycket intresserad av att smaka men vi tar det lugnt och sakta och jag följer efter Daisys egen tempo. :)

Inatt sov hon rekord lång tid med 10 timmar och 30 minuter, jag blev så förvånad. Det har Devin aldrig kunnat så tidigt ålder. Skönt för mig att få sova ordentligt nu när jag har två barn. Daisy har flyttat in i Devins rum, hon fick flytta in eftersom hon sover ändå hela nätter sedan hon var runt 2 månader gammal så jag och David får oss själva i sovrummet.. Devin gillade mycket att sin lillasyster sover samma rum med honom :)

Båda barn har blivit sjuka efter dopet, Devin började hosta och Daisy bara lite feber och förkyld men nu är de typ friska igen. Skönt..

Devin har sin sista vecka på dagis från nu på tisdag till torsdag sen har han sommarlov med 4 veckor samtidigt med pappa David. Det ska bli riktigt mysigt att ha hela familj samlad. Devin ska flytta in annan avdelning från 3 åringar vid höstterminalen. Det blir roligt att se hur han kommer utvecklas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0