Daisy vände sig idag!

Min lilla tös vände sig från mage till ryggen idag, jag satt på golvet och filmade henne när hon låg på magen. Det blev lite segt eftersom hon tittade på annat håll, jag tänkte avsluta filmen men då såg jag att hon höll att röra sig att typ vända sig så filmade jag och då vände hon helt första gången, jag blev förvånad och var riktigt glad. Hon log stort när hon såg mig. Filmen var egentligen typ nästan 2 minuter lång men hon bara tittade på annat håll jämt så jag klippte att filmen blev kortare så ni kan se när hon vände sig till slutet :D 

Hon har vänt sig från ryggen till magen hemma hos min mamma, men det var bara enda gång sen verkar hon glömt hur man gör så hon hade inte vänt sig sen dess.. Kanske upptäcker hon igen snart? ;)



Daisy har sovit dåligt inatt, hon var ledsen pga tandspricken. Undrar när den lilla tanden ska komma upp? :)

Men idag är hon riktig glad hela dag, log stort hela tiden. Hennes leende smittar alltid så jag blir också glad! :)


Min lilltösen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så gullig!

2011-07-05 @ 20:39:35
Postat av: Joey

Hon är underbart söt!

2011-07-05 @ 23:28:04
Postat av: maria

åh jag ryser! härligt när hon ser så lycklig ut efter vändningen. :)

2011-07-06 @ 10:59:58
URL: http://mippy.blogg.se/
Postat av: Monika Lindmark

Så sött skrattar hon är

2011-07-06 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0