Lite skumt va?

Vet ni vad?

Jag hittade min hemnyckel som har varit spårlöst förvunnit sedan i december - 07, jag som var gravid och blev riktig glömsk och slarvade bort min eget hemnyckel. Jag minns att jag fattade inget HUR helvetet tog den vägen?!?!

Men idag klädde jag varma kläder på Devin så tänkte jag passa att ta ner lådan från hyllan som fanns allt mössor och vantar. Hittade min nyckeln i lådan!!! Herregud.. Hur kom den dit??

Skönt att få den hittad så jag å Davve slipper gömma våra enda nyckeln i hemligställe, vi har reservnyckeln hos svärfld. Nu har vi alla 3 nycklar, tack och lov!


Kommentarer
Postat av: piggelin

vad skönt man hittade hemnyckeln!:-)

2008-10-02 @ 16:19:20
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: Cokoris

Ja ibland hittar man det på oväntade ställen där man minst förväntade sig dt, har hänt mig flera ggr, fattar ibland inte var saker tagit vägen sen hittar man på ställen som man bara ..hur fan kom det dit? :-)

2008-10-02 @ 16:36:06
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Lickan

Hej

Samma sak hände mig iförrgår.

Min hemmanyckel har varit borta ett par måander, vi har diskuterat att byta lås bara för att en nyckel är borta, nu behövs inte, min nyckel låg i en jacka där jag har trasig ficka.

Att jag inte tänkt på det eller känt hela vägen på fickan när jag letat.

Nu spar vi pengar på att behålla lås och nycklar so mdet är.

Nyckeln är ju hittad. =)

2008-10-03 @ 09:11:40
Postat av: Antonia

Hahah det är bara för sött! Hade vaarit kul om det fanns en stad som heter david i landet..

2008-10-05 @ 12:28:11
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0