Helly och Devin

Helly, min barndomsvän som ska bli Devins gudmor. Hon har rest hit till Skåne och hälsa hos oss, jag har inte berättat det på bloggen så hon tjatade att jag SKA skriva. Hon kom hit den 4 augusti med flyget från Stockholm, David hämtade henne i ösregnet. Helly kom hem till oss och fick träffa äntligen sin gudson, jag kan se i henne att hon är glad och lycklig att få gosa med Devin. Devin gillade henne rätt mycket, han jollrade och skrattade när hon pratade med honom.

Samtidigt fick jag också lite fria armar, det skulle jag behöva ibland. Vi tog mycket lugnt, åt goda mat och ta promenerad. Hon stannade fram till den 7 augusti, jag längtar att hon kommer hit igen.





Helly och jag har varit kompisar sedan vi var 6-7 år gamla. Vi har masssssor minnen tillsammans, det skulle bli flera a4 papper sidor vad vi har gjort. Haha..

Helly, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: den galna gudmor

jag älskar dej också..och jag blev så glad av att vara hos er...har saknat dej så mycket..

och attb få hålla i min gudson för första gången var ett av mitt livs bästa ögonblick... älskade honom från första stund...

ses i september igen..

2008-08-13 @ 23:19:39
Postat av: Lickan

Kul att se er som små och nu idag. Barndomsvänner är kul och skitskoj att ha kontakt med. Det är ju riktiga vänner i evighet.

2008-08-14 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0